Otwórzmy więc Merkuriusza i zatrzymajmy się już na drugiej stronie. Zadawaliście sobie pytanie, czemu jedne reklamy przemawiają do nas bardziej niż inne? Dlaczego do niektórych z nich wracamy sami? Odpowiedź jest bardzo prosta. Zwykle, te najlepsze, opowiadają pewną historię, która zachęci nas do zaufania marce. Jednak nie wystarczy usiąść przy ognisku i opowiedzieć dowolną bajkę zaczynającą się od „za górami za lasami”. O storytellingu, rywalizacji i zrozumieniu klienta pisze Katarzyna Gościańska.

Każdy wie, że eksplozje dodają dynamizmu filmom akcji. Takie zabiegi często stosuje się w Hollywood, a od niedawna wykorzystują to także Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych SYMAS oraz Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji, MAINTENANCE. O tym, jak bardzo wybuchowa może być kawa i jak dobrze na tle wybuchu wygląda EXPO Kraków, na 8. stronie pisze Daria Ciastek.

Z okazji Jubileuszu pięciolecia EXPO Kraków nie mogło zabraknąć wielu wspomnień. „Nasi pracownicy chodzili jak we śnie, z uśmiechem od ucha do ucha” - tak komentuje pierwsze dni po oddaniu do użytku nowego obiektu Grażyna Grabowska, Prezes Targów w Krakowie. Od 12. do 17. strony dowiecie się, jak spełnia się marzenia, jak złapać wiatr w żagle i jak EXPO w Krakowie zmieniło historię Krakowa.

Strona 10. to synergii ciąg dalszy. Salon kosmetyczny, marchewki i ludzie nauki. Do tego grona dodajmy młode pary, jubilerów i fotografów. Ta różnorodność znalazła przestrzeń, by z pomocą kongresów łączyć się w EXPO Kraków. Jak to możliwe? Słów kilka w tym temacie napisała Magdalena Rabiega.

Na koniec Aleksandra Makiel pisze o EXPO Kraków Bike Team. Jakie odnosili sukcesy, ile kilometrów przejechali i czy w ogóle warto walczyć o sportowy sukces pracując na etacie?

Najnowszy Merkuriusz targowo-kongresowy to o wiele więcej, sprawdźcie koniecznie pełne wydanie.