Wczoraj podczas sesji Insights Series – Ideas in Action: Marketing podczas 92nd UFI Global Congress w Hong Kongu nasza kampania KRAKDENT® znalazła się w centrum uwagi globalnej branży targowej! Podczas prezentacji przedstawiliśmy kulisy powstawania projektu, kluczowe rozwiązania oraz działania, które przesądziły o sukcesie jubileuszowej, 30. edycji KRAKDENT Międzynarodowych Targów Stomatologicznych® i zdobyciu UFI Marketing Award.
Opowiedzieliśmy m.in. o roli storytellingu, sile video marketingu, współpracy z influencerami, wielokanałowym zaangażowaniu społeczności oraz o tym, jak wykorzystaliśmy potencjał Krakowa, by stworzyć spójną i angażującą komunikację.
To było dla nas ogromne wyróżnienie – móc podzielić się doświadczeniami z ekspertami z całego świata i pokazać, jak działania kierowane do nowych pokoleń odwiedzających mogą realnie zmieniać oblicze wydarzeń targowych.
![16759562.jpeg [171.08 KB]](https://targi.krakow.pl/storage/image/core_files/2025/11/21/6075947600c4c7c968f4d0317b8013d7/jpeg/twk/preview/16759562.jpeg)