Kampania KRAKDENT w centrum uwagi globalnej branży targowej

21.11.2025

Wczoraj podczas sesji Insights Series – Ideas in Action: Marketing podczas 92nd UFI Global Congress w Hong Kongu nasza kampania KRAKDENT® znalazła się w centrum uwagi globalnej branży targowej!  Podczas prezentacji przedstawiliśmy kulisy powstawania projektu, kluczowe rozwiązania oraz działania, które przesądziły o sukcesie jubileuszowej, 30. edycji KRAKDENT Międzynarodowych Targów Stomatologicznych® i zdobyciu UFI Marketing Award.

Opowiedzieliśmy m.in. o roli storytellingu, sile video marketingu, współpracy z influencerami, wielokanałowym zaangażowaniu społeczności oraz o tym, jak wykorzystaliśmy potencjał Krakowa, by stworzyć spójną i angażującą komunikację.


To było dla nas ogromne wyróżnienie – móc podzielić się doświadczeniami z ekspertami z całego świata i pokazać, jak działania kierowane do nowych pokoleń odwiedzających mogą realnie zmieniać oblicze wydarzeń targowych. 

16759562.jpeg [171.08 KB]