-
Jak dobrze wybrać obiekt na organizację eventu? Praktyczny poradnik
Organizacja eventu to złożone zadanie, które wymaga starannego planowania i podejmowania wielu decyzji. Najważniejszym elementem, decydującym o sukcesie wydarzenia, jest wybór odpowiedniego obiektu.Więcej -
Pobierz raport 30. edycji Międzynarodowych Targów Stomatologicznych KRAKDENT®
Pobierz raport -
5 powodów dla których należy uwzględnić udział w targach podczas planowania przyszłorocznego budżetu
Listopad to moment, w którym rozpoczynamy planowanie budżetu na nadchodzący rok. O ile zazwyczaj uwzględniamy w nim działania związane z marketingiem online, reklamą czy rozwojem produktu lub usługi, powinniśmy się zastanowić także nad wpisaniem do budżetu udziału w targach i innych wydarzeniach branżowych. Dlaczego jest to korzystna inwestycja?Więcej -
Ile warta jest wiedza, którą możesz zdobyć za darmo na Targach SYMAS® i MAINTENANCE?
Takie pytanie zadaliśmy Czatowi GPT, podając mu informacje o planowanych podczas Targów SYMAS® MAINTENANCE pokazach i wykładach.Więcej -
Jak skutecznie promować firmę na targach?
Targi branżowe są doskonałą okazją do nawiązania kontaktów, zdobycia nowych klientów i zaprezentowania firmy z jak najlepszej strony. Aby jednak maksymalnie wykorzystać potencjał takiego wydarzenia, warto odpowiednio wcześnie zaplanować strategię promocyjną, dzięki czemu przyciągniesz więcej odwiedzających na swoje stoisko i stworzysz trwałe relacje biznesowe, które przełożą się na długoterminowy sukces.Więcej -
Jak bleisure wpływa na zadowolenie z pracy?
Kilkukrotnie na naszym blogu poruszaliśmy już temat bleisure, czyli koncepcji łączącej biznes z wypoczynkiem, która zmienia sposób, w jaki postrzegamy podróże służbowe.Więcej -
Czy targi, które znamy sprzed dekady, to nadal te same targi?
Z każdym rokiem coraz więcej osób przekonuje się, że współczesne targi nie mają nic wspólnego ze sztywną atmosferą, krawatami i powszechną powagą – wręcz przeciwnie.Więcej -
Oszczędność podatkowa i rozwój biznesu
190 tysięcy złotych oszczędności podatkowej – brzmi jak marzenie niejednego przedsiębiorcy, ale to akurat marzenie będące na wyciągnięcie ręki!Więcej -
Nie tylko targi…
Zaczynaliśmy jako grupa kilku osób z pasją i wspólną wizją. Po 28 latach jesteśmy największym na południu kraju i trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów.Więcej -
Emocje żyją w historiach. O mocy, jaką jest storytelling
Czy wiecie, że każdego dnia nasz mózg przetwarza aż 74 GB informacji dziennie? 74 GB INFORMACJI DZIENNIE – dokładnie tyle, ile jeszcze 500 lat temu wykształcona osoba przyjmowała w ciągu całego życia! Jak zatem sprawić, aby historia naszej marki, produktu czy wydarzenia nie tylko wzbudziła zainteresowanie, ale przede wszystkim została zapamiętana? Sposobem jest opanowanie sztuki opowiadania historii – jednej z kluczowych umiejętności liderów.Więcej -
W czym tkwi magia planszówek?
W świecie, w którym technologia rozwija się w zawrotnym tempie, a rozrywka cyfrowa jest na wyciągnięcie ręki, planszówki mogą wydawać się reliktem przeszłości. Nic bardziej mylnego! Od kilku lat wyraźnie widać, że gry planszowe z impetem wracają do łask, zdobywając coraz większą popularność u osób w różnym wieku i o różnych zainteresowaniach.Więcej -
Sztuka balansu, czyli jak łączyć podróże służbowe z przyjemnościami
Służbowe wyjazdy nie muszą ograniczać się wyłącznie do pracy, a zawodowe obowiązki można połączyć z przyjemnym odkrywaniem nowych miejsc.Więcej -
Eko trendy w branży targowej
Zrównoważony rozwój stał się jednym z kluczowych aspektów, wpływających na wybór konsumentów. Mając to na uwadze, branża targowa musi działać aktywnie, aby dostosować się do zmiennych oczekiwań rynku.Więcej -
Angażujący wideo marketing
Angażujące - łatwo dostępne, wywołujące emocje, krótkie - formaty wideo zajmują istotną część czasu, który codziennie spędzamy w sieci. Współczesne trendy marketingowe skupiają się coraz mocniej na interaktywności i atrakcyjnych formach prezentacji treści.Więcej -
Bleisure, a zrównoważony rozwój
Bleisure, czyli łączenie obowiązków służbowych z wypoczynkiem powoli przestaje być trendem, a staje się codzienną praktyką.Więcej -
Sztuka skutecznego networkingu na targach
Stacjonarne targi to nie tylko doskonała okazja do zaprezentowania swoich produktów i usług, ale także idealne środowisko do budowania trwałych relacji biznesowych. Networking jest umiejętnością, której warto się nauczyć, bowiem może przynieść przedsiębiorcom wiele korzyści. Od czego w takim razie zacząć?Więcej