Zadaniem uczestników jest przygotowanie referatu, spotu promocyjnego albo prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu podanych tematów.
- Wizja targów 2030;
- Nie tylko marketing – targi jako droga rozwoju biznesu firmy;
- Targi dają więcej – korzyści z udziału w targach;
- Event w wielu wymiarach – cecha współczesnych targów;
- Nowe media w służbie targów;
- Neuromarketing na targach;
- Najnowsze technologie wykorzystywane na targach;
- Promocja idei targów;
- Ekspozycja (stoisko targowe) przyszłości;
- Global Exhibitions Day – koncepcja promocji święta przemysłu wystawienniczego na rok 2020.
Przewidziane są nagrody pieniężne i rzeczowe, a laureaci konkursu będą mieli możliwość prezentacji swoich projektów na imprezie promującej targi oraz do udziału w wydarzeniach związanych z promocją Global Exhibitions Day 2019.
Więcej informacji na stronie Polskiej Izby Przemysłu Targowego.
Więcej informacji na stronie Polskiej Izby Przemysłu Targowego.